اولویت دانشگاه رفع مشکلات جامعه دانشگاهی است
اولویت دانشگاه رفع مشکلات جامعه دانشگاهی است
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، دکتر ابراهیمی مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه؛ ضمن گفتگو با کارشناسان در خصوص نحوه ثبت نام، با تعدادی از پذیرفته شدگان در خصوص رضایتمندی از فرآیند ثبت نام و رفع مشکلات آنها به صحبت پرداخت.
مسئولان ثبت نام دانشکدهها گزارشی از روند ثبتنام و اقدامات انجام شده جهت رفاه و آسایش دانشجویان و همراهان آنها و تمهیدات صورت گرفته به منظور تسریع در فرآیند ثبت نام ارائه کردند.
گفتنی است در این بازدید مدیر شعب بانک تجارت استان کرمان و مسئولان بانک تجارت حضور داشتند که در راستای گسترش همکاریهای دوجانبه با دانشگاه شهید باهنر از روند ثبت نام و باجه سیار بانک تجارت شعبه دانشگاه بازدید کردند.
دکتر محمد ابراهیمی مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه ضمن اشاره به پتانسیل 15000 دانشجو و حدود1500 نفر کارکنان دانشگاهی ابراز امیدواری کرد: با توجه به توانمندیهای طرفین، افزایش روابط در جهت توفیع و توسعه فرهنگ و دانش کشور را شاهد باشیم.
وی گفت: تجربه نشان داده است که هر حرکتی که از دانشگاهها پیریزی شود بهزودی در سایر بخشها هم تسری خواهد یافت و اقدام بانک تجارت در ایجاد باجههای سیار در محیط دانشگاه میتواند به صورت غیر مستقیم در جامعه نیز تاثیر گذار باشد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.
علی فرحبخش رئیس بانک تجارت شعبه دانشگاه در بازدید از باجههای ثبتنام و باجه سیار بانک تجارت شعبه دانشگاه ضمن قدردانی از مسئولان دانشگاه شهید باهنر کرمان و تلاش مدیر شعب بانک تجارت استان کرمان گفت: در ارائه سرویس های بانک سعی شده که در کمترین زمان و با نهایت تکریم و احترام، کلیه خدمات انجام شود.
وی افزود: برای اولین بار باجه سیار بانک تجارت شعبه دانشگاه با هدف رفاه حال کارکنان و دانشجویان در دانشگاه شهیدباهنر کرمان در تالار افضل دانشگاه، شروع بکار کرد.
وی با اعلام اینکه هدف از راه اندازی این باجه دسترسی آسانتر دانشجویان به خدمات بانکی است به راهاندازی باجه سیار بانک تجارت شعبه دانشگاه اشاره کرد و افزود: طرح و ایدۀ راهاندازی این باجه زمانی به فکر بنده افتاد که علاوه بر خدمات رایج بانکی که این شعبه انجام میشود، دانشگاهیان میتوانند درخواستهای حود را به باجه سیار ارائه دهند که خدمات به چند شکل صورت می گیرد.
فرحبخش گفت: ممکن است مشتری نتواند به شعبه مراجعه نماید و یا تمایل دارد خدمات مورد نظر در محل کار یا محل تحصیل انجام شود که این درخواستها در همان روز، یا نهایتا در روز بعد اقدام میشود.
فرحبخش اظهار کرد: کارکنان کوشای این شعبه تمامی تلاش خود را معطوف به رفع مشکلات مراجعان، ارائه سرویسها و خدمات بانکی در کمترین زمان ممکن، نمودهاند.
رئیس بانک تجارت با اشاره به تسهیلات با نرخ کمتر از نرخ مصوب شورای عالی پول و اعتبار بانک مرکزی تصریح کرد: تلاش شده است تا امسال نیز این برنامه با کیفیت بهتری انجام شود.
محمد جواد مظفری مدیر روابط عمومی و بازاریابی بانک تجارت استان کرمان فعالیتهای بازاریابی بانک تجارت را تشریح کرد و گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی 99-98 پنج هزار بسته لوازم التحریر، به نقاط محروم جنوب استان کرمان ارسال شده است.
وی افزود: از تابستان 98 برای تسهیل روند ثبت نام دانشجویان پروژههایی در بخش فناوری اطلاعات بانک تجارت اجرا شده و زیرساختها و سیستمهای عملیاتی لازم برای ارائه خدمات بانکداری ایجاد شده است و تاکنون گزارش در خصوص خرابی سیستم اعلام نشده است.
مدیر روابط عمومی و بازاریابی بانک تجارت استان کرمان خاطر نشان کرد: همکاران شاغل در واحدهای ستادی و واحدهای عملیاتی، پاسخگوی مستقیم مشتریان بانک هستند که تا این لحظه به خوبی از عهده کار برآمدهاند.
مسلم سلطانی هفشجانی مدیر شعب بانک تجارت استان کرمان ضمن جمع بندی گفت: بسیار خرسندم بانک تجارت خدمات اصلی را برای دانشگاه شهید باهنر کرمان که دانشگاه مادر جنوب شرق کشور است ارائه می دهد و این افتخار بزرگی است که نصیب بانک تجارت شده است.
وی افزود: سطح همکاریهای بانکی از طریق تمرکز حسابهای صندوق و ارائه خدمات بانکی و صدور ضمانت نامه برای تضمین تعهدات شرکتهای فعال در حوزه دانش، در چارچوب ضوابط و مقررات جاری، ارتقا خواهیم داد.
مدیریت شعب بانک تجارت استان کرمان گفت: همکاری با دانشگاهها خصوصا دانشگاه شهید باهنر کرمان به بانک کمک میکند تا به اطلاعات روز دنیا مجهز و از آخرین تغییرات فناوری آگاه شده و پیشبرد برنامههای کسب و کار، خود را دانش محور سازد.
سلطانی خاطر نشان کرد: امیدوارم با این اقدامات، بانک تجارت دسترسی استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه را به خدمات بانکداری الکترونیک، آسان کند.
نظر دهید